środa, 18 czerwca 2014

Powitalnie

Witam wszystkich, którzy zechcieli zajrzeć na mojego nowo rozpoczętego bloga. Pomysł na stworzenie bloga z własnymi przemyśleniami narodził się w mojej głowie szczerze powiedziawszy już dawno temu, ale jakoś inne sprawy sukcesywnie spychały go w najciemniejsze zakamarki mózgownicy. Jednak pomimo różnych przeszkód nareszcie zaczyna się powoli tworzyć. :)
Czego można się spodziewać? Hm.. ciężko początkowo powiedzieć, choć jak każdy bloger pierwowzór koncepcji musi mieć, tak więc i ja takową posiadam. Blog będzie przede wszystkim pisany, pisany nie tyle o mnie co o moich spostrzeżeniach, rozważaniach na temat sytuacji z którymi pośrednio, bądź bezpośrednio będę miała styczność. Jak będzie się rozwijać moja nowo spłodzona latorośl (choć dziwnie to brzmi heh) to już szczerze powiedziawszy ryzyk-fizyk, a o tym czy ktoś zechce go czytać nie wspomnę. Tak czy inaczej bloga tak na prawdę tworzę dla siebie, by wyrzucić z siebie myśli tłuczące się po czaszce, jak ćmy uwięzione w kloszu lampy. A jak to będzie wyglądać to już wyjdzie w praniu… Tymczasem kończę już ten przydługi wstęp.

Pozdrawiam
Anna

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz