poniedziałek, 23 czerwca 2014

Z PUNKTU WIDZENIA Homo Sapiens - Sytuacja #1

Denerwują mnie pewne zachowania ludzi....

***
W wielkim, telegraficznym, mam nadzieje zrozumiałym, skrócie... Dziś miałam taką sytuację... rozmawiałam ze znajomą A, trzeba było coś uzgodnić w porozumieniu ze znajomą B, której w obecnym czasie nie było. Powiedziałam znajomej A, z którą się widziałam, że napiszę do znajomej B i dam jej znać jaka sytuacja! Po czym, gdy nawet jeszcze nie zdążyłam się obrócić, za około godziny od spotkania pisze do mnie czy już kontaktowałam się ze znajomą B. Noszzzz.... szlag mnie trafił....

***
 
Ludzie litości! Czy na prawdę jesteście głusi na to co Wam się mówi??? Nie znoszę jak ludzie nie szanują tego co się do nich mówi, z czego wynika nie szanują drugiego człowieka. Jeśli ktoś wyraźnie oznajmia, że da tej osobie znać to chyba nie powinno się tego podważać! A jeśli ktoś ma owsiki w dupie to niech ruszy owy zad i sam załatwi sprawę jeśli to dla niego takie pilne!

Tyle w temacie. Mam nadzieje, że Ci co zetknęli się z taką sytuacją mnie rozumieją, a Ci niecierpliwi zastanowią się nad swoim zachowaniem! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz